پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بیست و پنجمین نمایشگاه فناوری پیشرفته چین (CHTF)

بیست و پنجمین نمایشگاه فناوری پیشرفته چین (CHTF)

- 1402/08/30

بیست و پنجمین نمایشگاه فناوری پیشرفته چین (CHTF) در شهر «شنزن» آغاز به کار کرد و محصولات و فناوری‌های پیشرفته به نمایش درآمدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، بیست و پنجمین نمایشگاه فناوری پیشرفته چین (CHTF) در شهر «شنزن» آغاز به کار کرد و محصولات و فناوری‌های پیشرفته به نمایش درآمدند.

نمایشگاه China Hi-Tech Fair یکی از بزرگترین نمایشگاه های فناوری و نوآوری دنیا است که به صورت سالانه برگزار می شود و در واقع یک پلتفرم نمایش فناوری‌های پیشرفته و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین شرکت ها است.

این نمایشگاه، بر فناوری های ارتباطات و اطلاعات، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و واقعیت افزوده تمرکز دارد و حوزه‌هایی همچون فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر هوشمند، مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست، مراقبت‌های بهداشتی هوشمند، نمایشگرهای نیمه هادی و نوآوری و فناوری های جدید در ساخت و ساز در بر می گیرد.

در این‌ نمایشگاه شرکت دانش بنیان بهپویان امین منتظر از پارک علم و فناوری خراسان رضوی  آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌های هوشمندسازی شبکه‌های توزیع آب وبرق، هوشمندسازی سلامت و همچنین هوشمندسازی معدن را در پاویون معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست چمهوری اسلامی ایران به نمایش در آورد.

در این میان سامانه‌های رهیافت، مهاپ و سهند نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کردند. شرکت بهپویان در رویدادهای جانبی نمایشگاه از جمله جلسات B2B نیز حضور فعالی داشت و با برگزاری بیش از ده جلسه شرایط مطلوبی برای انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری بین دو شرکت معتبر را فراهم کرد. 

 

نهادهای معتبری همچون‌ وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، وزارت علوم و فناوری چین، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین، وزارت کشاورزی چین، دفتر مالکیت معنوی چین، آکادمی علوم چین، آکادمی مهندسی چین، شهرداری شنزن و همچنین وزارت بازرگانی چین، از حامیان این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.